سرگرمی

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 642 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:09

چرا NFT يک ميمون ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

مجموعه‌ NFT‌ها اخيرا به يکي از پرطرفدارترين حوزه‌هاي بازار رمز ارزها تبديل شده‌اند.

طبق گزارش سايت dAppradar، حجم معاملات 17 مجموعه توکن‌هاي بي‌همتا به رقمي بيش از صد ميليون دلار نيز رسيده است. يکي از همين مجموعه‌ها، ميمون‌هاي کسل يا همان Bored Ape Yacht Club است.

مفهوم NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن، کاربردهاي متفاوتي دارد اما در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

NFT ميمون‌هاي کسل

s4_x753.jpg

 

باشگاه قايق تفريحي ميمون‌هاي کسل درواقع يک پروژه NFT آواتار ساخته شده بر پايه اتريوم است. در حال حاضر تنها ?????? از NFT ميمون‌هاي کسل وجود دارد و اين به معناي کمياب بودن آنها نيز است. علاوه بر کمياب بودن اين آثار، از نظر بصري چشم‌نواز هستند. مالکيت هر يک از توکن‌هاي Bored Ape NFT به عنوان کليدي براي عضويت در يک بستر اختصاصي پاتوق آنلاين به نام Swamp Club نيز عمل مي‌کنند.

زماني که Bored Ape Yacht Club در ماه آپريل مصادف با اواخر فروردين ???? راه‌اندازي شد؛ هر NFT ميمون‌هاي کسل با قيمتي کمتر از ??? دلار در طول يک روز به فروش رسيد. اما پس از گذشت شش ماه، قيمت ارزان‌ترين ميمون به ?? هزار دلار رسيد. شايد جالب باشد بدانيد که استيفن کاري نيز يکي از اين آثار را خريداري کرده است.

به نظر مي‌رسد Bored Ape NFT نيز در کنار کريپتوپانک  به آثار ماندگار آينده تبديل خواهد شد. اين امکان وجود دارد که زماني برسد که ميمون‌هاي کسل به قطعه‌هاي هنري نماديني براي نمايش دادن ظهور جريان اصلي دنياي متاورس تبديل شوند.

آيا يک ميمون، ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

ان اف تي‌ها بزرگ‌ترين اتفاق 2021 بودند؛ نه تنها در حوزه تکنولوژي و فناوري بلکه در هر زمينه تمامي خبرهاي جنجالي زير سايه NFTها قرار گرفت.

اين داستان همچنان در سال 2022 پر قدرت‌تر ادامه دارد. با اينکه زمان زيادي از موضوع فروش ان اف تي‌ها با قيمت‌هاي غير قابل باور مي‌گذرد. براي اکثر افراد اين سوال وجود دارد که چطور ممکن است طراحي يک ميمون که جذابيت چنداني ندارد، با چنين قيمت‌هايي به فروش مي‌رسد.

معمولا بدين شکل است که زماني که فردي از فروش NFTها انتقاد مي‌کند؛ اولين پاسخي که دريافت مي‌کند اين است که هنوز به خوبي مفهوم هنر را درک نکرده است.

شايد جالب باشد بدانيد که در هنگام خريد NFTها ميمون‌هاي کسل شما نمي‌دانيد کدام اثر هنري را مي‌خريد. پس از انجام فرآيند خريد، اثر هنري نيز به شما نمايش داده مي‌شود.

پس اين جا به جايي و فروش با چه هدفي دنبال مي‌شود؟

بخش از جواب اين سوال مربوط به انتقال غير قانوني پول يا همان پولشويي است  و يا کلاهبرداري از طريق بالا بردن غير واقعي ارزش يک NFT.

بدين ترتيب کاربران گمان مي‌کنند اثر با ارزشي است که قيمت آن رو به افزايش است. اما اين تمام دلايل براي همه‌گيري آن نيست.

دليل بعدي حمايت افراد مشهور و سلبريتي‌ها از ين کسب و کارها است. افرادي که روياي يک شب پولدار شدن را براي مردم عادي تبليغ مي‌کنند و از اين روش درآمدزايي مي‌کنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 826 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:25

کاربردهاي متفاوت سيستم دوربين مداربسته

سيستم نظارت تصويري در گذشته صرفاً براي محافظت از امنيت و ايمني به شمار مي‌رفت و کليه تنظيمات و طراحي‌هاي مهندسي فقط اين مقوله را مد نظر قرار مي‌دادند اما امروزه اين سيستم‌ها به لطف هوش مصنوعي و هوشمند سازي سيستم‌ها رنگ و بويي تازه به خود گرفته است. در گذشته دوربين را براي حفظ دارايي و محافظت از افراد و اموال استفاده مي‌نمودند اما امروزه مي‌توان کاربرد اين دوربين‌ها را به‌طور شگرفي توسعه داد.

فناوري‌هاي نوين و پيشرفت‌هاي جديد گزينه‌هاي بهتري را در اختيار مشتريان قرارمي دهد تا بتوانند محصولات متنوع‌ تري را انتخاب نمايند و يا بر اساس نياز خود و نوع محصول بهترين گزينه را براي سامانه نظارت تصويري خود برگزينند.

 

امروزه بسياري از کاربران اعم از کاربران خانگي و يا کاربران اداري ، صنعتي و يا دولتي به اهميت کاربرد اين سيستم‌ها واقف شده‌اند. بسياري از مراجع بر اين باورند که سيستم نظارت تصويري براي بسياري از صنايع مورد استقبال قرارگرفته‌اند.

سيستم‌ نظارت تصويري در گذشته که براي کنترل يک محدوده بود و عموماً از سامانه آنالوگ استفاده مي‌کرد داراي محدوديت‌هاي بي‌شماري بود اما اين محدوديت‌ها امروزه به لطف فناوري‌هاي نوين کمر رنگ‌تر شده است. به‌طور مثال برق‌رساني به دوربين، چند رسانه بودن کابل‌ها براي کاربردهاي متفاوت نظير صدا و تصوير و کنترل دوربين و ذخيره‌سازي محلي همه و همه محدوديت‌هاي سامانه‌هاي پيشين بوده است که امروزه حل‌شده است و در سيستم‌هاي نوين و امروزي کيفيت بالا و بهينه تصوير، راحتي استفاده، هوشمند سازي تصوير، دسترسي از راه دور به تنظيمات دوربين تنها برخي از ويژگي‌هاي بي‌شمار اين سامانه‌ها محسوب مي‌شوند. مصرف‌کنندگان با استفاده از اين فناوري‌هاي نوين بهترين راهکار را براي خود فراهم مي‌سازند.

در اين مقاله به چهار اصل اساسي و کاربردي که درباره کاربري سيستم نظارت تصويري مي‌پردازد اشاره مي‌نماييم. بعد از مطالعه اين مقاله کاتالوگ‌هاي ما را بررسي نماييد و ضمن مطالعه ويژگي‌ها و خصايص هر محصول آن را با نياز خود تطبيق دهيد و در صورت نياز به ‌صورت آنلاين و يا تلفني مشکل خود را با ما در ميان بگذاريد.

 

?-? ايمني و امنيت :

يکي از دلايل عمده کاربرد سيستم نظارت تصويري جلوگيري از جرم و جنايت است دوربين‌هاي مداربسته همواره سدي براي وقوع جرم مي‌باشند. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند با بازدارندگي از وقوع جرم جلوگيري نمايند. متأسفانه وقوع جرم براي تمام مشاغل، مناطق و اصناف مشاهده‌شده است و دوربين مي‌تواند به خوبي در صورت وقوع جرم آن را ضبط و نمايش دهد و در بسياري از حالات وجود و نصب دوربين يک عامل بازدارنده محسوب مي‌شود.

حفاظت از دارايي‌ها و عزيزان و پرسنل در محيط کار براي شما بسيار مهم و حياتي است و شما مسئول حفظ امنيت  ايمني اين افراد مي‌باشيد. سيستم نظارت تصويري مي‌تواند به صورت مؤثر عملکرد و استراتژي  برنامه‌هاي امنيتي  شما را ارتقا دهند. بسياري از افراد براي محافظت از دارايي از سيستم‌هاي اعلام سرقت استفاده مي‌نمايند و اين سيستم‌ها که شامل سنسور و آژير است همواره نمي‌تواند به‌صورت کارا باشد.

وجود سيستم نظارت تصويري علاوه بر فراهم کردن آسايش براي صاحبان و مسئولين منطقه مربوطه، آسودگي خاطر را براي همسايگان نيز فراهم مي‌نمايد. دوربين‌هاي امنيتي که در يک منطقه قرار مي‌گيرد مي‌تواند در صورت وقوع جرم در منطقه يا محله براي همسايگان نيز ادله‌اي را فراهم نمايد که در صورت بروز حادثه و انجام جرم از آن استفاده نمايند.

سيستم‌هاي مداربسته در کنار سامانه‌هاي اعلام سرقت يک راهکار امنيتي مضاعف را برايتان رقم خواهند زد. وجود سيستم نظارت تصويري سبب مي‌شود که شما نظارت دائمي بر قلمرو خود داشته باشيد و افزودن يک بخش امنيتي نظارتي به‌صورت مؤثر براي شما سودمند خواهد بود. بسياري از کارشناسان معتقدند دوربين‌ها لايه مکمل سامانه اعلام سرقت هستند و در صورت وقوع جرم و فعال‌سازي آلارم توسط سنسورهاي سامانه اعلان سرقت و آژيرهاي آن مي‌توانند تصوير مربوط به منطقه را براي شما فعال کنند. به طور مثال اگر در سفر فقط پيامک ورود به منطقه را توسط سيستم اعلام سرقت دريافت نماييد، شما بيش از حد نگران مي شويد اما اگر به تصاوير دوربين‌ها هم دسترسي داشته باشيد مي‌توانيد مديريت بهينه‌تري را انجام دهيد و با پليس همگام شويد. اما همواره به خاطر داشته باشيد دوربين‌ها مي‌توانند بازدارندگي عالي داشته باشند.

در بسياري از  کارشناسي‌ها مشخص‌شده است نقش بازدارندگي تجهيزات به‌طور مؤثر وقوع جرم را کاهش مي‌دهد. در صورت وجود دوربين در منطقه، سارق کمتر جرئت ورود به منطقه را دارد و ترجيح مي‌دهد براي اعمال خرابکاري و دزدي به منطقه‌اي برود که تجهيزات امنيتي در آن نصب نشده است. طبق آمار مناطق آسيب‌پذير و بدون تجهيزات امنيتي بيشتر در معرض تهديد و حمله قرارگرفته‌اند. وجود دوربين در منطقه به سارق مي‌فهماند که تجهيزات امنيتي در اين مناطق سرمايه‌گذاري شده است و مالکان تمرکز و مديريت نظارتي را بر منطقه خود برگزيده‌اند.

?-? دوربين هاي امنيتي به عنوان سرمايه گذاري براي آينده :

 

يکي از دلايل استفاده از دوربين‌هاي نظارت تصويري سرماي گذاري مقرون‌به‌صرفه آن است. باوجود دوربين‌هاي امنيتي باقيمت‌هاي مقرون‌به‌صرفه در بازار خريداران مي‌توانند از هزينه‌هاي گزاف و بي‌مورد اجتناب نمايند. با توجه به بستر اينترنت و تجارت الکترونيک، کاربران مي‌توانند طيف متنوعي از دوربين‌ها را باقيمت‌هاي متفاوت بررسي کنند و آن‌ها را باهم مقايسه نمايند. دوربين‌هاي امنيتي علاوه بر کارايي و مؤثر بودن آن در پياده‌سازي امنيت مي‌توانند مقرون‌به‌صرفه باشند. با توجه به بودجه و نياز کارفرما و سرمايه‌گذار، دوربين‌هاي امنيتي متعددي مي‌توانند به آن‌ها در پياده‌سازي امنيت کمک نمايند

دوربين‌هاي امنيتي درصورتي‌که به ‌درستي نصب شوند مي‌توانند مورد حمايت شرکت‌هاي بيمه قرار گيرند و در صورت وقوع جرم بيمه تمام و کمال هزينه‌هاي مربوطه را به شما پرداخت نمايد. همچنين از ديگر سو وجود دوربين‌هاي سيستم‌هاي امنيتي مي‌تواند از هزينه‌هاي اضافي و لايحه‌هاي ديگري که سبب افزايش هزينه‌هاي بيمه مي‌شود ، صرفه‌جويي نمايد. يادتان باشد نصب دوربين‌هاي امنيتي هميشه سبب پس‌انداز سرمايه شما خواهد شد چراکه از وقوع دزدي جلوگيري مي‌نمايد ، از خروج کالاها بدون اجازه شما مطلع مي‌شويد ، هزينه بيمه را کمک مي‌کنيد و هزينه نگهبانان اضافي را نخواهيد داشت.

 

حتما بخوانيد: دوربين مدار بسته 

 

در کل آخر اين بخش دوربين‌ها  مي‌توانند تصاوير مربوط به سرقت را در صورت وقوع برايتان فراهم نمايد و اين تصاوير دستيابي به کالاها را براي شما ساده‌تر خواهد کرد. شايد يک دزدي که از محل شما صورت پذيرد ارزش بهايي زيادي داشته و خسران هنگفتي را به شما وارد نمايد اما دوربين‌ها مي‌توانند به خوبي به کمک شما آمده و تصاوير سارق را فراهم کنند و شما بتوانيد به مراجع قضايي تحويل دهيد.

?-? دسترسي از راه دور به تصاوير دوربين ها :

دسترسي به جزئيات تصاوير يک دوربين امروزه فراهم‌شده است و هر فردي مي‌تواند از طريق موبايل و يا رايانه همراه خود به اين تصاوير دسترسي داشته باشد. اين واقعه در قديم فقط در فيلم‌هاي علمي تخيلي مشاهده مي‌شد. اين ويژگي مزاياي بسياري را براي مديران فراهم مي‌نمايند و آنها مي‌توانند از راه دور و يا در مأموريت و يا در سفر به منطقه خود اشراف داشته و مديريت نظارتي خود را انجام دهند و اين عامل يک محبوبيت بسيار بالايي را در بين افراد مختلف داشته است.

مانيتورينگ از راه دور انقلابي را در صنعت امنيت ايجاد نمود که اين قابليت در دهه اخير در دوربين دستگاه‌هاي مدرن تعبيه شد. با استفاده از اين تکنولوژي و بهره‌گيري از پروتکل‌ هاي مربوطه مي‌توان سيگنال تصوير را در مناطق مختلف مشاهده نمود و هر دستگاهي که به اينترنت وصل است مي‌تواند در صورت وجود مجوز و سطح دسترسي تعريف‌شده ، به تصاوير دسترسي داشته باشد.

دستگاه‌هاي متعددي نظير لپ تاپ، موبايل، تب لت، تلويزيون هوشمند و … مي‌توانند اين تصاوير را به منظر تصوير بکشانند. مانيتورينگ از راه دور کاربري ساده‌اي دارد اما نياز است توسط اهل‌فن و متخصصين پيکربندي گردد و با تنظيمات مربوطه ارسال داده‌ها را نيز امن نمايند تا در ميانه راه کسي نتواند شنود روي آن داشته باشد. فناوري مانيتورينگ از راه دور امنيت و ايمني مضاعفي را برايتان فراهم خواهد کرد.

برخي از سرويس‌دهندگان نگهبانان الکترونيکي که چندي است در کشورهاي توسعه‌يافته فعاليت مي‌نمايند، مي‌توانند مانيتورينگ دوربين‌هاي شما را بر عهده گيرند و شما ضمن عقد قرارداد مانيتورينگ منطقه را به ايشان بسپاريد و در صورت وقوع جرم آن‌ها با پليس همگام شده و از اقدام افراد تبهکار جلوگيري مي‌نمايند.

مانيتورينگ راه دور براي تشخيص لحظات مشکوک است که با همگام‌سازي با هوشمند سازي تصوير فوايد بسياري را برايتان خواهد داشت. يکي ديگر از کاربردهاي مانيتورينگ از راه دور نظارت بر کهن‌سالان ، کودکان و حيوانات خانگي است.

بيشتر بدانيم: dvr     nvr    سوئيچ شبکه 32 پورت

?-? بهبود سيستم امنيتي موجود :

 

همان‌طور که اشاره شد در بسياري از اماکن و سازمان‌ها و کسب‌وکارها سيستم‌هاي اعلام سرقت به همراه سنسورها و آژيرها تعبيه‌شده است اما اين سيستم‌ها بايد با سامانه نظارت تصويري يکپارچه شوند. سامانه‌هاي اعلام سرقت يک اقدام و اعلام کلي را براي شما فراهم مي‌نمايند و جزئياتي را نمي‌تواند برايتان تهيه کند اما اگر اين سيستم‌ها با نظارت تصويري در کنار هم قرار گيرند تأثيرات شگرفي خواهند داشت.

مصرف‌کنندگان تجهيزت امنيتي مي‌توانند با قابليت‌هاي هوشمند سازي نظير سامانه حساس به حرکت، مي‌توانند قابليت‌هاي سيستم امنيتي را توسعه دهند و سيستم حفاظتي فعال را در منطقه طرح‌ريزي کنند.

دوربين‌هاي امنيتي قادر به نظارت و ايمن کردن هر آنچه که به ذهنتان مي‌رسد هستند. آنها نه‌تنها آرامش خاطر را فراهم مي‌کنند بلکه مي‌توانند بسياري از مزاياي باورنکردني ديگر را براي تجارت و صاحبان خانه فراهم کنند.

نتيجه گيري :

پيدا کردن سيستم نظارت تصويري متناسب با نياز براي کاربران بسيار حائز اهميت است چراکه بايد با توجه به سرمايه‌گذاري بيشترين بهره‌وري را داشته باشند. امروزه متناسب با هر صنعت و نياز، دوربين متناسب با آن وجود دارد و کاربران بايد ارتباط مستقيمي بين اين دو ايجاد نمايند و بهترين راهکار مشاوره با اهل ‌فن و کارشناسان اين حوزه است. در صورتي که براي انتخاب خود دو به شک شده‌ايد  نياز داريد با اهل ‌فن مذاکره نماييد همين امروز با ما تماس حاصل فرماييد. دقت کنيد که در بازار سيستم‌هاي امنيتي مدل‌ها و شرکت‌هاي سازنده بسياري وجود دارند که ممکن است ظاهر خوبي داشته باشند اما  در دراز مدت مشکلات بسياري را فراهم مي‌سازند.

سيستم نظارت تصويري که توسط سازندگان ساخته و به بازار عرضه مي‌شوند، داراي کاتالوگ‌هاي فني هستند که در اين کاتالوگ‌ها نکات فني و ريزي وجود دارد که نياز است شما با مهندسين و خبرگان مذاکره کرده و انتخاب نهايي را انجام دهيد. به شما توصيه مي‌کنيم همين امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و درباره جزئيات با آن‌ها گپ و گفتي داشته باشيد.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:15

معرفي بهترين دوربين مداربسته ضد آب

محل نصب دوربين هاي مداربسته از اهميت بالايي برخوردار مي باشد، در صورتي که دوربين در محيط بيروني (Outdoor) نصب گردد، بايد داراي قابليت ضدآبي باشد . در اين مقاله به بحث و بررسي انواع دوربين هاي مداربسته ي ضد آب خواهيم پرداخت .

 

دوربين هاي مداربسته از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دو دسته تقسيم مي شوند که عبارتند از :

?- دوربين هاي معمولي و غير ضد آب

?- دوربين هاي ضد آب

دسته اول : دوربين هاي معمولي و غير ضد آب

 موارد استفاده از اين مدل دوربين هاي مداربسته، فضاي داخل و فضاي عاري از گرد و غبار و آب مي باشد

ضد آب بودن دوربين ها، مي تواند باعث طول عمر بيشتر دوربين ها در محيط هاي در معرض برف و باران و حتي گرد و غبار باشد .

 

حتما بخوانيد: درجه حفاظتي ذکر شده در مشخصات دوربين

دسته دوم : دوربين هاي مداربسته ضد آب

 اين گروه از نظر مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP ، عرضه و قابل شناسايي مي باشند

 بيشتر دوربين هاي مداربسته ضد آب در گروه مقاومتي IP66 و IP67 قرار دارند که در اين مقاله به اين دو استاندارد در پرداخته خواهد شد.

همه دوربين هاي مداربسته ضد آب در برابر گرد و غبار کاملا مقاوم هستند، ولي در مقابل نفوذ آب داراي شرايط متفاوتي مي باشند

به عنوان مثال دوربين هاي مداربسته ضد آب با استاندارد IP66 در برابر فشار آب پاشي شديد مقاوم است و آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد، درحاليکه دوربين مداربسته ضد آب با استاندارد IP67 توانايي قوطه ور شدن در آب تا عمق يک متر و به مدت ?? دقيقه را دارد

 

آيا همه دوربين هاي مداربسته ضد آب فلزي هستند ؟

 نه لزوما، دوربين هاي مداربسته اي نيز وجود دارند که با وجود جنس بدنه پلاستيکي، اما کليه استاندارد هاي ضد آب بودن را دارا مي باشند و با خيال راحت مي توان در محيط بيرون، از اين دوربين ها استفاده نمود، همچنين اين دوربين ها از قيمت پايين تري برخوردار هستند .

براي مثال مي توان به دوربين مداربسته مدل HXP222 اشاره کرد.

دانستي هاي دوربين هاي مداربسته

 بهترين دوربين هاي مداربسته ضد آب

دوربين هاي مداربسته ضد آب براي عملکرد صحيح بايد تحت استاندارد هاي علمي و عملي در کارخانجات معتبر ساخته شوند  چرا که در اين گونه کارخانه ها عمليات کنترل کيفيت بسيار سختگيرانه اي بر روي دوربين هاي مدار بسته انجام مي گيرد که اين پروسه ها در شرکت هاي متفرقه قابل انجام نمي باشد .

 

موارد استفاده دوربين مداربسته ضد آب کدامند ؟

 دوربين هاي مداربسته ضد آب که محل نصبشان در بيرون ساختمان ها مي باشد و احتمال ريزش باران و آب بر روي آن ها وجود دارد ، جهت نظارت و کنترل و پيشگيري از جُرم استفاده مي شوند

در محيط بيرون اگر دوربين مداربسته نصب شده ضد آب نباشد ، ريسک بسيار بالايي را متحمل مي شود چرا که با اولين بارش باران، دوربين، دچار اشکال مي شود و از کار مي افتد .

 

آيا دوربين هاي مداربسته ضد آب در محيط داخلي نيز کاربرد دارند ؟

بله، پيشنهاد نگارنده نيز همين موضوع مي باشد چرا که دوربين هاي مداربسته با استاندارد ضد آب در مقابل گرد و غبار و عوامل خارجي نيز مقاوم بوده و طول عمر بالاتري را خواهند داشت .

 

مناسب ترين محل براي نصب دوربين هاي مداربسته ضد آب کجا مي باشد؟

هر جايي که در فضايي بيروني و داخلي که نياز به نظارت تصويري دارد را مي توان توسط دوربين هاي مداربسته داراي استاندارد ضد آب پوشش داد

نتيجه گيري

دوربين هاي مداربسته در مقابل عوامل جوّي، نظير باد ، باران ، تگرگ و برف مقاوم هستند حتي تا حدودي در مقابل فشار و ضربه نيز مقاوم ترند ، پس با خيال راحت دوربين هاي مداربسته ضد آب را در هر مکاني نصب کنيد .

https://disqus.com/by/hiktejarat0025/about/

 http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Hiktejarat0025

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 209 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:21

آيا متوجه شده ايد که ما از رتبه بندي الکسا براي تجزيه و تحليل نتايج در پلتفرم خود استفاده مي کنيم؟

 

 

 

 

رتبه الکسا چيست؟

رتبه الکسا يک رتبه بندي محبوبيت جهاني وب سايت است که توسط شرکت اينترنتي الکسا که زيرمجموعه آمازون است ايجاد شده است.

 

الکسا از داده هاي ترافيک وب براي تهيه ليستي از محبوب ترين سايت هاي اينترنت استفاده مي کند. رتبه الکسا به شما اين امکان را مي دهد که بدانيد سايت شما در مقايسه با ساير سايت ها سئو سايت اصفهان چقدر محبوب است.ده ها ميليون سايت توسط الکسا رتبه بندي شده اند. محبوب ترين سايت داراي رتبه 1 است و کم محبوب ترين سايت در حدود 30 ميليون رتبه دارد. همچنين، سايت هايي بدون رتبه اختصاص داده شده به دليل داده هاي ناکافي وجود دارد.

 

رتبه الکسا چگونه تعيين مي شود؟

براي محاسبه رتبه، الکسا داده ها را از هزاران افزونه مرورگر، ويجت ها و سايت هايي با اسکريپت الکسا نصب شده جمع آوري مي کند. آنها به همه اين داده هاي جمع آوري شده به عنوان "پانل ترافيک جهاني" خود اشاره مي کنند و از آن به عنوان نمونه اي استفاده مي کنند که همه کاربران اينترنت را نشان مي دهد.رتبه الکسا با استفاده از روش‌شناسي اختصاصي تعيين مي‌شود که ميانگين بازديدهاي روزانه منحصر به فرد و بازديد از صفحه هر بازديدکننده را در طول 3 ماه گذشته ترکيب مي‌کند.الکسا تعداد بازديدکنندگان روزانه منحصر به فرد را از تعداد کاربران پنل جهاني خود که در آن روز از يک سايت بازديد کرده اند، تخمين مي زند. بازديد از صفحه به ازاي هر بازديدکننده، ميانگين تعداد درخواست‌هاي URL کاربر پانل جهاني الکسا برايک وب‌سايت است. اگر کاربر يک URL را چندين بار در يک روز درخواست کند، به عنوان يک بازديد از صفحه حساب مي شود.بنابراين، بالاترين ترکيب ترافيک و تعامل بازديدکنندگان، رتبه # 1 را تضمين مي کند.الکسا زير دامنه ها را جدا از دامنه هاي آنها رتبه بندي نمي کند. با اين حال، آن‌ها براي صفحاتي که در برخي از سايت‌هاي محبوب مانند وردپرس ميزباني مي‌شوند، استثنا قائل مي‌شوند، اگر بتوانند به‌طور خودکار آنها را به‌عنوان صفحه اصلي يا وبلاگ شخصي شناسايي کنند.

 

دقت رتبه الکسا

الکسا ادعا مي کند که از نرمال سازي داده ها براي تصحيح سوگيري ها در داده هاي خود و همچنين فيلتر کردن ترافيک غيرانساني و هرزنامه استفاده مي کند.با اين حال، دقت رتبه بندي الکسا توسط داده هاي در دسترس آنها محدود مي شود. همانطور که در سايت خود بيان مي کنند:سايت هايي با ترافيک نسبتاً کم اندازه گيري شده توسط الکسا رتبه بندي دقيقي نخواهند داشت. ما داده‌هاي کافي از منابع خود دريافت نمي‌کنيم تا رتبه‌بندي‌هاي بيش از 100000 را از نظر آماري معنادار کنيم. "به عبارت ديگر، اگر دو سايت را انتخاب کنيد که مثلاً 1000000 و 3000000 رتبه بندي شده اند، اختلاف ترافيک بين آنها به اندازه اي نيست که بتوان نتيجه گيري قابل اعتمادي داشت.همچنين، سايت‌هايي که بيش از 100000 رتبه‌بندي شده‌اند، به دليل تفاوت‌هاي ترافيکي تخميني کوچک بين آنها، احتمال بيشتري دارد که نوسانات زيادي در رتبه‌بندي خود تجربه کنند.قابليت اطمينان يک رتبه با عبور از #100000 و نزديک شدن به جايگاه #1 افزايش مي يابد. تفاوت در ترافيک بين اين سايت ها بسيار بيشتر است که بالا رفتن از نردبان را در انتهاي اين رتبه بندي نيز دشوارتر مي کند.براي رتبه دقيق تر، مي توانيد معيارهاي سايت خود را با نصب اسکريپت الکسا روي آن تأييد کنيد. به اين ترتيب الکسا به جاي تخمين معيارها مستقيماً آن را اندازه گيري مي کند.

 

 

 

ارزش رتبه الکسا چقدر است؟

در اينجا چند راه وجود دارد که رتبه الکسا مي تواند براي کسب و کار شما مفيد باشد:

 

1. مقايسه وب سايت خود با رقبا. شما مي توانيد بررسي کنيد که در جايگاه خود در برابر رقباي خود کجا ايستاده ايد. ببينيد رقباي شما چقدر ترافيک دريافت مي کنند، چگونه مخاطبان شما با هم همپوشاني دارند. استراتژي کلمات کليدي آنها را تجزيه و تحليل کنيد. همه اينها ممکن است به شما ايده هاي جديدي براي بهبود يا هدفي براي دنبال کردن بدهد.

 

2. فرصت هاي کلمات کليدي SEO را پيدا کنيد. الکسا همراه با رتبه بندي، ابزارهايي براي بهينه سازي سئو ارائه مي دهد. به عنوان مثال، تجزيه و تحليل کلمات کليدي که ترافيک را به سمت رقباي شما هدايت مي کنند، اما شما از آنها استفاده نمي کنيد، کلمات کليدي را براي تمرکز بيشتر روي کلمات کليدي مناسب و مرتبط با خريد و غيره پيشنهاد مي کند. مطمئناً مي توانيد با استفاده از اين ابزارها ترافيک خود را از جستجوي ارگانيک افزايش دهيد.

 

3. پتانسيل تجاري يک وب سايت را تعيين کنيد. سايت هاي باکيفيت را براي کمپين هاي آگاهي از برند خود بيابيد و شناسايي کنيد. بررسي رتبه الکساي سايت يک qui است.

روشي براي فيلتر کردن سايت ها بر اساس محبوبيت و اجتناب از آنهايي که ترافيک و تعامل کم دارند. با بررسي آمار ترافيک، معيارهاي تعامل و جمعيت شناسي مخاطبان، تخمين بزنيد که تبليغات شما در آن سايت چقدر ارزش دارد.

 

4. فرصت هايي براي مشارکت هاي ارزشمند با اينفلوئنسرها پيدا کنيد. اگر از اينفلوئنسر مارکتينگ در کسب و کار خود استفاده مي کنيد، در مراحل اوليه فرآيند جستجو، مي توان از رتبه الکسا براي شناسايي اينفلوئنسرهاي تثبيت شده که مي توانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و آن را حفظ کنند، استفاده کرد.

 

5. وبلاگ هايي را براي انتشار مطالب خود پيدا کنيد. با انتشار مقالات خود به عنوان مهمان در سايت هاي ديگري که مخاطبان شما از آنها بازديد مي کنند، ترافيک خود را افزايش دهيد. الکسا سايت هايي را با موضوعات مشابه و مخاطبين همپوشاني به شما نشان مي دهد. از رتبه بندي الکسا براي انتخاب محبوب ترين ها استفاده کنيد.

 

توجه Insight چگونه از رتبه الکسا در تجزيه و تحليل نتايج استفاده مي کند؟

در پلتفرم Attention Insight در کنار يک نقشه حرارتي در تجزيه و تحليل طراحي، امتياز وضوح طرح شما را که توسط الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي تخمين زده مي‌شود، ارائه مي‌کنيم. اين نشان مي‌دهد که طراحي شما چقدر واضح است: آيا مملو از عناصر، رنگ‌هاي متضاد يا تميز و شفاف است. هر چه امتياز بالاتر باشد، طراحي تميزتر به نظر مي رسد.درست در زير، نمودار رتبه سايت هاي الکسا وجود دارد که وضوح طراحي شما را با استانداردهاي صنعتي شما مقايسه مي کند. اين نشان مي دهد که طراحي شما از نظر وضوح در مقايسه با 170 سايت برتر الکسا در يک دسته بندي خاص در چه رتبه اي قرار مي گيرد.اين 170 سايت الکسا با بهترين رتبه را در همان دسته طراحي شما مي گيرد و آنها را بر اساس نمره وضوح در 10 گروه گروه بندي مي کند. مي توانيد ببينيد چند درصد از آن سايت ها داراي امتياز وضوح 100-90? هستند، چند درصد در گروه نمره وضوح 90-80? و غيره قرار مي گيرند.مهمتر از همه، شما مي بينيد که طرح شما به کدام گروه تعلق دارد. چه امتياز شفافيت بهتري نسبت به سايت‌هاي الکسا با بهترين رتبه داشته باشد يا جايي در انتهاي سايت دنبال شود.

 

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:46

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:30

 به نقل از کارشناسان مجموعه اکين نهال: تاثير مواد آلي و معدني ميتواند تا حد بالايي تضمين کيفيت بالاي محصولات را تضمين کند.

تاثير خاکستر در درخت گردو

نهال گردو جزو يکي از بهترين نهال هاي دنيا است که امروزه همه سعي مي کنند آنرا بکارند و تمام تلاششان بر اين باشد که ميزان باردهي و کيفيت را افزايش بدهند.

در مطالب زيادي درباره تقويت نهال گردو توضيح داديم در اين مطلب قصد داريم درباره تاثير خاکتر در درخت گردو به عنوان يک کود مغذي بگوييم و از طرفي مزايا و معايب آنها را مورد بررسي قرار بدهيم.

شايد خيلي جالب باشد که بگوييم خاکستر براي درخت گردو مي تواند مفيد باشد اما واقعا اينگونه است و يک اثر عالي در رشد و باردهي نهال گردو دارد.

و اين ارزش و اهميت خاکستر براي درخت گردو بخاطر وجود کلسيم و فسفر و پتاسيم و بطور کلي عناصر مفيد در آن مي باشد.

خاکستر درخت گردو چيست؟

خاکستر سوزاندن پوشش گياهي – چوب و ذغال سنگ است. همانطور که از نامش پيداست خاک مي باشد. بعد از اينکه چوب يا دغال سنگ سوزانده شد يک خاکستر از آن بدست مي آيد که سرشار از مواد معدني و عناصر مفيد است.

خاکستر در درخت گردو مي تواند اثرات عالي را به همراه داشته باشد که در ادامه مطلب به آنها مي پردازيم.

تاثير خاکستر در درخت گردو + مزايا

يکي از مهم ترين دلايل و فاکتورهاي مهم در رشد و بازدهي درخت گردو اهميت دادن به تغذيه و کود درست است. خاکستر داراي مواد آلي و مواد معدني مفيدي مي باشد که عناصر موجود در آن موجب تقويت و باردهي بهتر نهال گردو مي شود.

  • خاکستر داراي عناصر ارزشمندي مثل کلسيم – منيزيم و پتاسيم سه عنصر مهم و اساسي درخت گردو است.که استفاده از آن در زمان مناسب و بصورت درست و منظم مي تواند اثربخشي خوبي را بدنبال داشته باشد.
  • خاکستر در درخت گردو موجب کنترل ميزان اسيديته خاک مي شود

استفاده از خاکستر موجب مي شود تا ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک کنترل شود و اين بدليل وجود آهکي مي باشد که در خاک است. اين مواد جزو کودهاي ارگانيکي است که تاثير بالايي دارد و از طرفي بخوبي و به سرعت جذب خاک مي شود.

  • کنترل و دوري آفات و بيماري در درخت گردو

برخي از باغداران از وجود شپشک و کرم و برخي موجودات ريز ناراحت هستند و ميخواهند به روشي آنها را از بين ببرند علاوه بر مفيد بودن خاکستر خاک براي درخت گردو مي توان در از بين بردن آفات نيز موثر باشد.

چرا استفاده از خاکستر در درخت گردو بسيار توصيه مي شود

از مزايا خاکستر در درخت گردو گفتيم يکي از موارد بسيار مهمي که بايد گفته شود ميزان اسيديته بودن خاک است. اگر خاک خيلي اسيدي باشد ديگر مواد مغذي و مفيد را جذب خود نمي کند و در نهايت موجب نرسيدن مواد لازم و ضروري به خاک مي شود.

اگر خاک باغتان اسيديته است حتما سعي کنيد با خاکستر درخت گردو اين مشکل را برطرف کنيد.البته حتما خاک را قبل از استفاده از کود مورد بررسي و آزمايش قرار بدهيد.

معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو

حالا از مزايا عالي خاکستر درخت گردو گفتيم آيا مي تواند معايب و ضرري براي درخت داشته باشد؟ بله اما وقتي که بصورت صحيح و در زمان نامناسب از خاکستر براي درخت گردو استفاده نکنيد.

البته بطور کلي در استفاده از هر نوع کودي بسيار توصيه شده است به زمان و نحوه و ميزان استفاده از آن توجه کنيد.

بهترين زمان مصرف کود در درخت گردو

اگر به زمان مصرف کود در درخت گردو اهميت ندهيد نه تنها براي درخت سودي به همراه نخواهد داشت و در باردهي موثر نيست بلکه موجب کاهش ميزان باردهي و ضرر رساندن به درخت گردو مي شود.

بهترين زمان کود خاکستر درخت گردو فصل بهار بوده قبل از اينکه درخت شکوفه بدهد و باردهي را آغاز کند.

حتما براي کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد از اين سايت فرنسوي willemsefrance نيز کمک بگيريد.

 نکات مهم در استفاده از خاکستر درخت گردو

  1. نکته بسيار مهم اين است که حتما در هنگام کود دادن خاکستر در درخت گردو توجه به خشک بودن خاک داشته باشيد و در هنگام بارندگي از کوددهي خودداري کنيد.
  2. حتما قبل از اينکه از خاکستر درخت گردو استفاده کنيد توجه داشته باشيد که ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاک (ph) را بررسي کنيد.

خاکستر داراي آهک مي باشد و اگر بصورت نادرستي استفاده شود مي تواند مضر باشد.

  • خاکستر را با کود تازه ترکيب نکنيد چرا که موجب مي شود تا نيتروژن بخوبي در خاک تشکيل نشود و جذب مواد آلي بخوبي صورت نگيرد.

چگونه خاکستر بسازيم

نوع خاکستر و کيفيت آن نيز بسيار اهميت دارد. بايستي براي استفاده از خاکستر تنها چوب ها سوخته شوند نه اينکه پلاستيک و لاستيک و .. نيز در آن وجود داشته باشد.اينگونه موجب کاهش عملکرد در درخت مي شود.

تهيه کردن خاکستر کار سخت و دشواري نيست. مي توانيد چوب را بسوزانيد و يا ذغال سنگ را سوزانده و بگذاريد بخوبي خنک شود.بعد از اينکه سرد شدند مي توانيد آنها را در کيسه هايي مناسب که مرطوب و خيس نباشند بريزيد.

به هيچ عنوان خاکستر درخت گردو را در جايي که خيس است و يا بارندگي وجود دارد نگذاريد.

چه شاخ و برگ هايي را براي تهيه خاکستر درخت گردو انتخاب کنم

در فصل بهار و پاييز شاخه ها بسيار بهتر مواد مغذي را جمع آوري مي کنند. شاخه هايي که بر روي زمين مي افتند را جمع آوري کرده و از آنها استفاده کنيد.

بهتر است از جمع آوري شاخه هايي که در کنار خيابان و جاده ها ريخته صرف نظر کنيد چون ممکن است گازهاي خروجي را به خود جذب کرده باشند و مضر باشد.

در نظرات باغداران و کشاورزان مشخص شده است که بهترين خاکستر از برگ درخت گردو مي باشد که ميزان عناصر بسيار عالي در آن وجود دارد.

کارشناسان نهالستان اکين نهال  در برحسب تحقيق و تجربه معتقد هستند  سعي کنيد از خاکستر خوب و باکيفيتي براي خاک درخت گردو خود استفاده کنيد تا اثربخشي خوبي را به همراه داشته باشد.

آيا مي دانستيد خاکستر سيگار جزو خاکسترهاي مفيد درخت گردو است!

سيگار براي بدن بسيار ضرر دارد و موجب آسيب رساندن به ريه ها مي شود اما وقتي ميسوزد و خاکستر مي شود مواد مضر آن از بين مي رود.استفاده از خاکستر سيگار هم مي تواند در ايمني سازي و تقويت خاک موثر باشد.

اما خب بدست آوردن مقدار زياد خاکستر سيگار سخت است و شايد اصلا نشدني باشد.البته مي توانيد براي گلدان هاي کوچکي که در خانه است از آنها استفاده کنيد.

خاکستر ذغال سنگ جزو خاکسترهاي بسيار عالي و مفيد مي باشد.داراي عناصر مفيد و بي نظيري است که توصيه مي کنيم از اين خاکسترها استفاده کنيد.اما باز هم تاکيد مي کنيم بهترين نوع خاکستر برگ درخت گردو مي باشد.

نتيجه گيري استفاده از خاکستر در درخت گردو

خاکستر در درخت گردو مي تواند تاثير عالي در ميزان باردهي داشته باشد و موجب تقويت نهال گردو شود.خاکستر داراي مواد معدني عالي و کلسيم و فسفر و نيتروژن و پتاسيم است که در مقاوم سازي درخت موثر است.

در اين مطلب بطور کامل مزايا و معايب استفاده از خاکستر در درخت گردو را بيان کرديم.باغداران و کشاورزان عزيز مي توانند در صورت خريد انواع نهال گردو و اطلاع از قيمت از نهالستان اکين نهال اقدام نمايند.

تمامي ارقام نهال گردو اکين نهال داراي کارت سلامت و گواهي بهداشت و قرنطنيه استاني مي باشد.مي توانيد خريد نهال گردو خود را بدوت واسطه و با تضمين قيمت و کيفيت انجام بدهيد.

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 235 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:44

باستخدام هذه الأطعمة ، سيكون لديك جسم أكثر صحة

 

"نحن ما نأكله"؛ هذه العبارة القديمة لا تزال واحدة من أهم التعليقات حول صحة الإنسان ؛ أن كل ما نأكله على الجسم سيكون له تأثير على أجسامنا. في هذا المقال ، ستتعرف على 9 عناصر غذائية مفيدة جدًا لصحة الجسم.

 

جسم صحي

المكسرات والحبوب

 

مكسرات مجففة ، فول سوداني ، فستق مملح ، حمص

 

تحتوي الحبوب والمكسرات على كميات غنية جدًا من العناصر الغذائية. سوف تتعرف على بعض من أفضل الأمثلة أدناه.

 

    اللوز: من بين مجموعة متنوعة من المكسرات والمكسرات السائبة أو المعبأة ، يعد اللوز أحد أكثر الخيارات المغذية ؛ هذه البذور لها خصائص أكثر من الفول السوداني والفستق مثل الفستق المملح وكذلك الوجبات الخفيفة مثل الحمص.

 

اللوز غني بفيتامين ب 2 والمغنيسيوم والحديد والألياف والكالسيوم وفيتامين هـ. أظهرت إحدى الأبحاث العلمية المنشورة أن استخدام اللوز يؤدي إلى عودة مستوى الكوليسترول إلى حالته الصحية. بالطبع ، ضع في اعتبارك أنه من الأفضل استخدام المكسرات نيئة ؛ لأن الملح في المكسرات المملحة سيرفع ضغط الدم.

 

    العدس: العدس هو أحد البقوليات الرئيسية لقوائم الطعام في بلدان مثل الهند وبنغلاديش وبوتان وسريلانكا ونيبال وباكستان. يمكن أن يكون لإضافة العدس إلى الوجبات أو إضافته إلى السلطات آثار مفيدة على صحة الناس. والنقطة المهمة أنه وفقا لمعتقدات الطب التقليدي فإن طبيعة هذه البذرة باردة ومن الأفضل تناول أطعمة مثل العدس مع التوابل الحارة مثل حشيشة الملاك والفلفل حتى لا تصاب بالبرد. مثل العدس ، يمكنك أيضًا تحضير وشراء التمور مثل تمور Pyaram الطازجة أو تمر مزفاتي أو العسل أو إضافة الزبيب إلى الأرز لمنع مزاجك من الهدوء.

 

السمك واللحوم والبيض

عند البحث عن البروتينات الصحية. من الصعب معرفة أي الموارد أفضل بالنسبة لنا. فيما يلي ، سوف تتعرف على بعض من أفضل هذه الموارد.

 

    الأسماك الدهنية: تشمل الأمثلة على الأسماك الدهنية السلمون والسردين والسلمون والرنجة. هذه الأسماك لها زيت في أنسجتها. تحتوي شرائح هذه الأسماك على أكثر من 30? من الزيت ، وخاصة دهون أوميجا 3 المفيدة لصحة القلب والجهاز العصبي. الأسماك الدهنية ، والتي تشمل هذه الأسماك ، مفيدة أيضًا للمرضى الذين يعانون من أمراض التهابية ؛ بالطبع ، إذا وافق طبيبهم على استهلاك هذا النوع من الأسماك. هذه الأسماك غنية أيضًا بفيتامينات A و D. وجد الباحثون في جامعة كاليفورنيا أيضًا أن معدل الإصابة بسرطان البروستاتا انخفض بشكل كبير بعد اتباع نظام غذائي قليل الدسم مع مكملات زيت السمك.

    الدجاج: يعتبر الدجاج من أفضل مصادر البروتين للجسم. كاللحوم البيضاء ، يكون أكل الدجاج أسهل بكثير من اللحوم الحمراء ، والتي بمرور الوقت يمكن أن يكون لها آثار ضارة على صحة الناس. تذكر أن طريقة تحضير الدجاج وطهيه لها تأثير كبير على صحتها ؛ على سبيل المثال ، يجب تقليل استهلاك الدجاج المقلي بشكل كبير أو التخلي عنه تمامًا. من المهم أيضًا إزالة جلد الدجاج لاحتوائه على نسبة عالية من الدهون. حاول الحصول على أكبر قدر ممكن من الدجاج العضوي.

    البيض: مصدر آخر للبروتين يمكن أن يكون البيض. إذا كنا مبدعين قليلاً ، فيمكن إضافة البيض إلى العديد من الأطعمة ولا يقتصر على الإفطار.

 

يحتوي البيض على فيتامين ب 2 أو الريبوفلافين ، وكذلك فيتامين ب 12 ، وكلاهما مفيد للطاقة وصحة خلايا الدم الحمراء. ومن المثير للاهتمام أن الأبحاث تظهر أن البيض لا يزيد من مخاطر الإصابة بأمراض القلب. بالطبع ، بشرط ألا تبالغ في ذلك.

أي الخضروات أكثر فائدة؟

الخضار والتوت والفواكه هي أسهل الخيارات التي يمكن العثور عليها في نظام غذائي صحي.

 

    البروكلي: غني بالألياف والكالسيوم والبوتاسيوم والفولات والمغذيات النباتية. المغذيات النباتية هي مركبات تقلل من مخاطر الإصابة بأمراض القلب والسكري وبعض أنواع السرطان. يحتوي البروكلي أيضًا على فيتامين C وبيتا كاروتين ومضادات الأكسدة. يوفر كل 100 جرام من البروكلي أكثر من 150? من كمية فيتامين سي اللازمة للاستهلاك خلال اليوم.

 

عنصر آخر في البروكلي هو الكبريتان ، الذي له خصائص مضادة للالتهابات ومضادة للسرطان. ضع في اعتبارك أن طهي البروكلي يدمر معظم خصائصه ؛ لذلك ، من الأفضل تناوله نيئًا أو تبخيره قليلًا جدًا.

صحة الجسم

 

    الكرنب: لسوء الحظ ، فإن خصائص الملفوف كخضروات يتم التقليل من شأنها إلى حد كبير. يحتوي الملفوف على كميات كبيرة من فيتامين C وفيتامين K الضروري لصحة جيدة ، وفقًا لوزارة الطب الأمريكية (USDA). يمكن طهي أوراق الملفوف الخضراء أو طهيها على البخار مثل السبانخ. يمكنك أيضًا استخدام هذه الخضار لعمل العصائر.

 

    الأفوكادو: كثير من الناس لا يشملون الأفوكادو في نظامهم الغذائي ؛ ويرجع السبب في ذلك إلى ارتفاع نسبة الدهون. يعتقد هؤلاء الناس أن عدم تناول الدهون يساهم في تحسين الصحة والتحكم في الوزن ؛ بينما هذا الاعتقاد خاطئ. الأفوكادو غني بالدهون الصحية وفيتامين ب وفيتامين ك وفيتامين هـ والألياف. تظهر الأبحاث أن تناول الأفوكادو يخفض مستويات الكوليسترول في الدم. يعمل الباحثون حاليًا على تأثير الأفوكادو على علاج مرض السكري وضغط الدم المرتفع. تشير الأبحاث من جامعة ولاية أوهايو إلى أن العناصر الغذائية الموجودة في الأفوكادو قد تكون قادرة على إيقاف سرطان الفم وقتل بعض الخلايا السرطانية.

    الخضار الورقية الخضراء: تظهر الأبحاث أن أولئك الذين يزيدون من تناولهم للخضروات ذات الأوراق الخضراء الداكنة في نظامهم الغذائي سيقللون بشكل كبير من خطر الإصابة بمرض السكري من النوع 2. يعتقد الباحثون أن تأثيرات الخضراوات ذات الأوراق الخضراء الداكنة ، مثل السبانخ ، تحتاج إلى مزيد من البحث.

منبع :

https://anieh.com/category/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a9/

 

https://juanstewart4.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/juanstewart4/

https://profile.hatena.ne.jp/JuanStewart/

http://www.wikidot.com/user:info/juan-stewart

https://www.bitsdujour.com/profiles/PqF9MQ

http://www.authorstream.com/JuanStewart4/

https://weheartit.com/juanstewart4

https://www.magcloud.com/user/juanstewart4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/149824.page

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 160 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:30

Triple Stream در دوربين مداربسته به چه معناست؟

تکنولوژي Multi stream در ابتدا در DVR هاي برند هايک ويژن براي ارائه تصاوير جهت کاربردهاي نظارت از راه دور استفاده شده است. اما در حال حاضر به طور گسترده اي در دستگاه دي وي آر، NVR و دوربين هاي مداربسته IP در تمامي برندهاي مختلف استفاده مي شود.

مفهوم Stream چيست؟

معني لغوي Stream به معناي جريان است و اصطلاحا به خروجي تصوير در دوربين مداربسته تحت شبکه استريم گفته مي شود. اکثر دوربين هاي مداربسته داراي قابليت Dual Stream يا 2 جريانه هستند. هر يک از خروجي هاي تصوير مي تواند داراي کيفيت متفاوتي باشد. يکي از جريان ها مي تواند فيلم ويديويي با کيفيت بالا براي ضبط در مانيتور اصلي باشد، در حالي که جريان ديگر مي تواند با رزولوشن پايين تر براي نمايش زنده تصاوير بکار رود.

Triple Stream در دوربين مداربسته

برخي از دوربين هاي IP از تکنولوژي Triple Stream پشتيباني مي کنند. Triple Stream به اين معني است که دوربين تحت شبکه مي تواند به طور همزمان سه جريان ويدئويي مختلف را خروجي دهد، به زبان ساده اين قابليت اين امکان را فرآهم مي کند تا کاربر بتواند به طور همزمان تصاوير را در سه گيرنده يا دستگاه مختلف دريافت کند(براي مثال در مانيتور اصلي، تلفن همراه، لپ تاپ و …).

قابليت Triple streams با ايجاد امکان انتقال همزمان جريان هاي مختلف داده يا ديتا راحتي بيشتري را در اختيار کاربران مي گذارد. هر جريان يا استريم داراي يک يا چند هدف مشخص و مستقل است که هر کدام را مي توان با وضوح، نرخ فريم و نرخ بيت مختلفي پيکربندي نمود:

  • جريان نخست داراي رزولوشن بالا و نرخ فريم کاملي (Full frame) است که مي تواند براي سيستم نظارت اصلي استفاده شود.
  • جريان دوم با وضوح پايين تر مي تواند براي اهداف نظارتي و مشاهده تصاوير بر روي تلفن همراه استفاده شود.
  • جريان سوم مي تواند رزولوشن بالا، کم و يا متغيري را براي اهداف مختلفي داشته باشد.
  1. https://hiktejarat.com/تکنولوژي-anr-در-دوربين-مداربسته/
  1. https://hiktejarat.com/product/nvr-p32-4a/
  1. https://hiktejarat.com/product/hr901-afg-82n/
  1. https://hiktejarat.com/installation-of-cctv-cameras-in-hotels/

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 600 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:41

انواع رزولوشن در دوربين مداربسته

سوال رايجي که اغلب از سمت مشتريان دوربين مداربسته مطرح مي شود رزولوشن و کيفيت تصوير دوربين هاست. به طور طبيعي يک مشتري مي خواهد بداند که وضوح تصوير دوربيني که قصد خريد آن را دارد چگونه است. رزولوشن در دوربين در ابعاد پيکسلي عمودي و افقي اندازه گيري شده و به طور معمول به قابليت هاي دوربين و دستگاه ضبط کننده اي که تهيه مي کنيد بستگي دارد. رزولوشن را مي توان به عنوان کوچکترين جزئياتي که مي تواند در يک تصوير ديده شود تعريف کرد. (براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به مطلب دوربين مداربسته با وضوح بالا مراجعه نماييد.) نکته مهم اينجاست که در مبحث کيفيت تصوير دوربين مداربسته هايک ويژن دو مورد مد نظر است:

نظر

1. رزولوشن دوربين

2. رزولوشن ضبط يا دستگاه ضبط

نظر

براي مثال اگر تصاوير خود را با يک دوربين 5 مگاپيکسلي ثبت مي کنيد و در سيستم خود از يک دستگاه ضبط کننده که مي تواند تصاوير را تا حداکثر با رزولوشن 3 مگاپيکسل ضبط کند. تصاوير ضبط شده نهايي با رزولوشن 3 مگاپيکسل خواهند بود.

نظر

تيوي لاين (TVL) چيست؟

در سيستم مداربسته، تيوي لاين مشخصه اي از قدرت تفکيک يا رزولوشن افقي در دوربين هايک ويژن توربو است. به بيان ديگر به عنوان خطوط رزولوشن افقي شناخته مي شوند. به طور کلي ساده تر رزولوشن تصوير از کنار هم قرار گرفتن خطوط تي وي لايني حاصل مي گردد. TVL يکي از مقياس هاي مهم در يک سيستم ويديويي است.

Resolution: Horizontal TVlines * Vertical TVlines

بر حسب فرمول بالا در دوربين هاي مداربسته آنالوگ بالاترين رزولوشني که ارائه مي شود برابر است با مقادير زير است که به اختصار به آن رزولوشن D1 گفته مي شود:

D1: 720*576 TVL

 هيچ دوربين آنالوگي وجود ندارد که بتواند تصويري بالاتر از رزولوشن D1 ارائه دهد. همچنين دستگاه DVR هايک ويژن آنالوگي هم وجود ندارد که بتواند بالاتر از کيفيت D1 ضبط کند.

نظر

رزولوشن 4CIF

يکي از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. همانطور که گفتيم دو قالب تلويزيوني رايج PAL  و  NTSC وجود دارند اندازه رزولوشن 4CIF در هر کدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 576*704, 25F/S

NTSC: 480*704, 30F/S

همانطور که مي دانيد قالب رايج تلويزيوني در ايران PAL است. قالب D1 و 4CIF تفاوت بسيار کمي در عرض تصوير دارند.

نظر

رزولوشن CIF:

يکي ديگر از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. با توجه به آنچه که درباره استانداردهاي تلويزيوني رايج PAL و NTSC گفتيم اندازه رزولوشن CIF در هر کدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 288*352, 25F/S

NTSC: 240*352, 30F/S

اين رزولوشن يک چهارم کيفيت D1 را دارد.

نظر

رزولوشن QCIF:

اندازه رزولوشن QCIF در هر کدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 144*176, 25F/S

NTSC: 120*176, 30F/S

رزولوشن QCIF به اندازه يک چهارم رزولوشن CIF است.

نظر

رزولوشن 2CIF:

اندازه رزولوشن 2CIF در هر کدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 288*704, 25F/S

NTSC: 240*176, 30F/S

 

نظر

رزولوشن VGA:

به طور کلي رزولوشن VGA در زمره استاندارد هاي انواع رزولوشن قرار نمي گيرد اما به صورت عرفي در بحث رزولوشن در سيستم هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرد و ممکن است از آن براي کيفيت دوربين مورد استفاده قرار گيرد. رزولوشن VGA معمولا بيانگر مقادير 480*640 است. و مربوط به دوربين هاي شبکه با کيفيت تصوير پايين است. اين کيفيت تصوير حتي از دوربين هاي 700 تيوي لايني نيز کمتر است.

نظر

رزولوشن WD1 يا H960

يک استاندارد جديدتر براي رقابت با دوربين مداربسته شبکه هايک ويژن است. WD1 بالاترين رزولوشن تصوير در دوربين هاي مدار بسته آنالوگ است. چنانچه به کيفيت ضبط بالاتري از WD1 نياز داريد توصيه مي شود از سيستم هاي مداربسته تحت شبکه يا ديجيتال استفاده کنيد.

PAL: 576*960, 25F/S

NTSC: 480*960, 30F/S

نظر

رزولوشن 1 مگا پيکسل ( 720p)

High Defenition و يا به اختصار HD به معني کيفيت بالا مي باشد. رزولوشن ???*???? پيکسل را HD و يا 720p مي نامند. اين رزولوشن تقريبا برابر با 1 مگاپيکسل است. رزولوشن 1 مگاپيکسل کم ترين رزولوشني است که يک دوربين تحت شبکه (IP) مي تواند داشته باشد.

1280*720:(720p) يک مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 2 مگا پيکسل ( 1080p)

هر نوع دوربيني که داراي رزولوشني بيش از يک ميليون پيکسل باشد، يک دوربين مگاپيکسل محسوب مي گردد. Full HD بيانگر رزولوشن ????x???? پيکسل مي باشد و از نظر مگاپيکسلي نيز معادل با 2 مگاپيکسل است.

1920*1080:(1080p) دو مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 3 مگا پيکسل

رزولوشن سه مگا پيکسل برابر با ????*???? پيکسل مي باشد. دوربين هايي با رزولوشن 3 مگاپيکسل مي توانند تصاوير با کيفيت بسيار مناسب به نمايش بگذارند. همچنين امکان مشاهده جزئيات دقيق در زوم هاي بالا در تصاوير نيز ميسر است.

2048*1536:سه مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 5 مگا پيکسل

رزولوشن پنج مگا پيکسل برابر با ????*???? پيکسل است. دوربين هايي با رزولوشن 5 مگاپيکسل مي توانند تصاوير با کيفيت بسيار بالايي به نمايش بگذارند. همانطور که در مبحث فريم در دوربين هايک ويژن نيز گفتيم زماني که رزولوشن تصوير افزايش مي يابد، دوربين به زمان بيشتري براي تجزيه و تحليل تصوير نياز دارد. به همين دليل گاهي به علت محدوديت قدرت پردازش در دوربين با افزايش رزولوشن مجبور مي شوند تعداد فريم ها را کاهش دهند. اين قضيه منجر به افزايش قيمت دوربين مداربسته مي گردد.

2536*1920:پنج مگاپيکسل

نظر

رزولوشن ?k يا هشت مگا پيکسل در هايک ويژن

رزولوشن ?K برابر با ????*???? پيکسل مي باشد. اخيرا دوربين هايي با اين حد از کيفيت تصوير به بازار آمده اند کيفيت تصوير 4k در واقع برابر با 8 مگاپيکسل است. براي مشاهده تصاوير با رزولوشن 4k مي بايست هم دستگاه ضبط و هم نمايشگرهاي مورد استفاده نيز 4k باشند.

3840*2160:هشت مگاپيکسل

نظر

چه رزولوشني براي سيستم مداربسته من مناسب است؟

هرچه تفکيک پذيري يا رزولوشن تصوير بالاتر باشد کيفيت تصوير هم بهتر است اما با اين حال اين مورد، مسائل ديگري را نيز در پي خواهد داشت که مهم ترين آن بالا رفتن هزينه سيستم شما خواهد بود. براي انتخاب صحيح بهتر است با توجه به کاربري و نياز امنيتي و نظارتي خود اقدام به خريد سيستم مداربسته کنيد.

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:29

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:30

مهم ترين اخبار مراسم Game awards سال ????

 

مراسم  Game awards همانند ديگر مراسم هاي جايزه نيست.  هدف اين مراسم جشن گرفتن براي معرفي بهترين بازي‌هاي سال نيست، Game awards يک صرفا سکوي بازاريابي است. مطمئنا، مجسمه‌هاي طلايي در نمايشگاه به نمايش گذاشته مي‌شوند، اما جذابيت اصلي اين مراسم، بازيهايي هستند که معرفي ميشوند.

در مراسم Game awards  امسال بيش از ?? تريلر از بازي هاي مختلف معرفي شد که امروز در دانشجو اينترنشنال به آنها خواهيم پرداخت.

Sonic Frontiers and Sonic the Hedgehog 2

طرفداران سونيک در اين مراسم، دو برابر ديگران  از شخصيت مورد علاقه خود اطلاعات دريافت کردند. اول از همه، ما بالاخره نگاه دقيق تري به بازي جديد سونيک که اوايل امسال معرفي شده بود، داشتيم. Sonic frontiers بازي جديد اين شخصيت دوست داشتني به صورت جهان باز خواهد بود که از ريشه هاي خود فاصله گرفته است و تا حد زيادي به بازي Legend of Zelda: breath of the wild شبيه شده است. اين بازي در تعطيلات سال2022 عرضه خواهد شد.  تريلر قسمت دوم فيلم سونيک نيز در اين مراسم توسط جيم کري معرفي شد و اين فيلم در  ? آپريل در سينماها اکران خواهد .

بازي ALAN WAKE 2 در سال 2023 عرضه خواهد شد.

آلن ويک  در نهايت به دنباله اي که طرفداران انتظارش را مي‌کشيدند، دست مي‌يابد.  تريلربازي چيز زيادي به غير از الن ويک که در يک خيابان تاريک ايستاده بود، نشان نداد. اين بازي يک بازي برخلاف بازي اول که يک بازي اکشن محسوب مي‌شد، يک بازي در ژانر survival horror است. اين بازي در يک تاريخ نامعلوم در سال 2023 منتشر مي‌شود.

بازي زن شگفت انگيز wonder woman معرفي شد.

وارنر بروس، بازي زن شگفت‌انگيز را مي‌سازد. اين بازي يک تريلر خيلي کوتاه داشت که  اين شخصيت قهرمان نشان مي‌داد که در مقابل يک صفحه سياه ژست گرفته‌است. اطلاعات بيشتر، از جمله تاريخ انتشار، فاش نشد.

بازي Star wars eclipse توسط شرکت  کوانتيک دريم ساخته ميشود.

 يک تريلر سينماتيک از اين بازي نشان داده شد که شخصيت هاي محبوبي مثل yoda در آن حضور داشتند. اين بازي در مراحل اوليه توسعه است و تاريخ انتشار ندارد و توسط شرکت کوانتيک دريم با همکاري شرکت لوکاس فيلم گيمز ساخته مي‌شود.

بازي among us به VR مي آيد.

اين بازي محبوب ايندي به بازيکنان اجازه مي‌دهد تا يک هدست واقعيت مجازي را به سر ببندند و از کشتن دوستانشان در فضاي مجازي لذت ببرند. در حال حاضر، به نظر مي‌رسد که تنها نقشه skeld  بازي در حالت واقعيت مجازي قابل بازي خواهد بود. نسخه واقعيت مجازي در حال حاضر تاريخ انتشار ندارد، اما با PS VR، Meta Quest ? و هدست واقعيت مجازي شرکت ‌valve  قابل اجرا خواهد بود.

بازي PUBG هم اکنون به صورت رايگان قابل تجربه است.

سال‌ها پس از انتشار اوليه آن، اين بازي بتل رويال بلاخره به صورت Free to play مي‌شود. اين تغيير بازي را با ديگر رقبا مانند Fortnite و Apex Legends هموار مي‌کند و  شرکت سازنده بايد راه درازي را به سمت زنده نگه داشتن صحنه رقابتي بازي براي چند سال آينده طي کند.

برندگان جوايز مراسم Game awards 2021 :

بهترين بازي سال: It Takes Two

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Metroid Dread

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

بهترين کارگرداني: Deathloop

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Retual

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Marvels-Guardians-of-the-galaxy-game

Image Via Square Enix

بهترين روايت داستان: Marvel’s Guardians of the Galaxy

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Life is Strange: True Colors

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Psychonauts 2

بهترين کارگرداني هنري: Deathloop

کانديد ها:

The Artful Escape

Deathloop

Kena: Bridge of Spirits

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

بهترين موسيقي: NieR Replicant

کانديد ها:

The Artful Escape

Cyberpunk 2077

Deathloop

Marvel’s Guardians of the Galaxy

NieR Replicant

بهترين طراحي صوتي: Forza Horizon 5

کانديد ها:

Deathloop

Forza Horizon 5

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

Retual

بهترين ايفاي نقش: Maggie Robertson as Lady Dimitrescu (Resident Evil Village)

کانديد ها:

Erika Mori as Alex Chen (Life is Strange: True Colors)

Giancarlo Esposito as Anton Castillo (Far Cry 6)

Jason Kelley as Colt Vahn (Deathloop)

Maggie Robertson as Lady Dimitrescu (Resident Evil Village)

Ozioma Akagha as Julianna Blake (Deathloop)n

بهترين بازي تأثيرگذار: Life is Strange: True Colors

کانديد ها:

Before Your Eyes

Boyfriend Dungeon

Chicory: A Colorful Tale

Life is Strange: True Colors

No Longer Home

بهترين بازي ادامه‌دار: Final Fantasy XIV Online

کانديد ها:

Apex Legends

Final Fantasy XIV Online

Fortnite

Genshin Impact

Call of Duty: Warzone

بهترين بازي مستقل: Kena: Bridge of Spirits

کانديد ها:

12 Minutes

Death’s Door

Kena: Bridge of Spirits

Inscryption

Loop Hero

بهترين بازي موبايل: Genshin Impact

کانديد ها:

Fantasian

Genshin Impact

League of Legends: Wild Rift

Marvel Future Revolution

Pokémon Unite

بهترين پشتيباني از جامعه‌ي کاربري:Final Fantasy XIV

کانديد ها:

Apex Legends

Destiny 2

Final Fantasy XIV

Fortnite

No Man’s Sky

بهترين نوآوري در Accessibility: Forza Horizon 5

کانديد ها:

Far Cry 6

Forza Horizon 5

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Ratchet & Clank: Rift Apart

The Vale: Shadow of the Crown

بهترين بازي واقعيت مجازي/واقعيت افزوده:Resident Evil 4 VR

کانديد ها:

Hitman 3

I Expect You to Die 2

Lone Echo 2

Resident Evil 4 VR

Sniper Elite VR

بهترين بازي اکشن: Retual

کانديد ها:

Back 4 Blood

Chivalry 2

Deathloop

Far Cry 6

Retual

بهترين بازي اکشن ادونچر:Metroid Dread

کانديد ها:

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Metroid Dread

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

بهترين بازي نقش آفريني: Tales of Arise

کانديد ها:

Cyberpunk 2077

Monster Hunter Rise

Scarlet Nexus

Shin Megami Tensei 5

Tales of Arise

بهترين بازي مبارزه‌اي: Guilty Gear -Strive-

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles

Guilty Gear -Strive-

Melty Blood: Type Lumina

Nickelodeon All-Star Brawl

Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown

بهترين بازي خانوادگي: It Takes Two

کانديد ها:

It Takes Two

Mario Party Superstars

New Pokémon Snap

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

WarioWare: Get It Together!

بهترين بازي شبيه‌ساز/استراتژي: Age of Empires 4

کانديد ها:

Age of Empires 4

Evil Genius 2: World Domination

Humankind

Inscryption

Microsoft Flight Simulator

بهترين بازي ورزشي/ريسينگ: Forza Horizon 5

کانديد ها:

F1 2021

FIFA 22

Forza Horizon 5

Hot Wheels Unleashed

Riders Republic

بهترين بازي چند نفره: It Takes Two

کانديد ها:

Back 4 Blood

Knockout City

It Takes Two

Monster Hunter Rise

New World

Valheim

مورد انتظار ترين بازي:Elden Ring

کانديد ها:

Elden Ring

God of War Ragnarok

Horizon Forbidden West

The Sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Starfield

 

https://www.ted.com/profiles/32485129

https://www.quora.com/profile/Levi-Gross-9

https://www.tripadvisor.com/Profile/levig2022

https://soundcloud.com/user-642612365

https://buddypress.org/members/levigross5/profile/

https://speakerdeck.com/levigross5

https://issuu.com/levigross5

https://www.4shared.com/u/TuGq48o4/LeviGross5.html

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O000009jHsw?language=en_US

https://www.designnominees.com/profile/levigross5

https://daneshjoin.tumblr.com/post/672248801006895105/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:06

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:54

d4_0nfm.jpg

بهترين سايت ها براي آموزش فرانت اند

امروزه سايت ها و منابع مختلفي براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند وجود داره که بيشتر تازه کارا اولش گيج ميشند که کدوم خوبه و کدوم بده تو اين مقاله همراه من باشيد تا چند تا بهترين سايت ها چه انگليسي چه فارسي براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند به شما معرفي بکنم و تجربه هاي خودم رو در مورد هر يک بگم پس تا آخر اين مقاله همراه من باشيد.

سبزلرن

آدرس سايت سبزلرن : SabzLea.ir

اولين سايتي که ميخوام بهتون معرفي بکنم آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن هستش که يکي از بهترين سايت ها براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند هستش ، شما حتي شرايط مالي خوبي رو نداشته باشيد به کمک آکادمي سبزلرن ميتونيد برنامه نويسي رو ياد بگيريد چون تقريبا بيشتر از هفتاد درصد دوره هاي آموزشي آکادمي سبزلرن رايگان هستش ، آکادمي سبزلرن تقريبا رودمپ يا همون نقشه راه کامل حوزه فرانت اند رو ساپورت ميکنه براي مثال آموزش رايگان آموزش رايگان جامع HTML مقدماتي تا پيشرفته و دوره آموزشي آموزش رايگان جامع CSS از مقدماتي تا پيشرفته و همچنين دوره آموزش رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته که اين سه تا دوره از اصلي ترين زبان هاي حوزه فرانت اند هستش که آکادمي سبزلرن به صورت رايگان اين سه تا دوره رو پابليش کرده و همچنين تمامي دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن توسط مدرس حرفه اي که حداقل دو سه سال تجربه در اين زمينه دارند آموزش داده شدند که هر کدوم  از دوره ها چه رايگان چه پولي پشتيباني مادام العمر دارند معروف ترين و بهترين دوره آکادمي آموزشي سبزلرن دوره آموزشي رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته  هستش که تا به حال بيشتر 5000 نفر ثبت نامي داشته اين دوره و يکي از محبوب ترين دوره هاي آکادمي سبزلرن هستش تو اين دوره هر دو جلسه يه بار يا سه جلسه يه بار مدرس دوره يک تمرين انجام ميده تا اون مسئله خوب براتون جا بيفته و تا به حال حدود 250 جلسه منتشر شده و داره آپديت ميشه و مدت زمان دوره حدود 40 الي 50 ساعت هستش، اگه ميخواهيد وارد دنياي برنامه نويسي فرانت اند بشيد پيشنهاد ميکنم به هيچ وجه آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن يادتون نره چون يکي از بهترين سايت ها براي آموزش ديدن برنامه نويسي هست مخصوصا حوزه فرانت اند !

اما بريم سراغ سايت بعدي ...

فرادرس

آدرس سايت فرادرس : faradars.org

سايت بعدي که ميخواهم بهتون معرفي بکنم وب سايت آموزشي فرادرس هستش که اين وب سايت علاوه بر آموزشي برنامه نويسي حالا فرانت اند ، در ساير حوزه ها هم دوره آموزشي داره مانند آموزش زبان انگليسي ، گرافيک ، اکسل ، وردپرس و... که اين وب سايت در رابطه با حوزه فرانت دوره آموزشي زيادي داره حتي اون مسير يادگيري رو هم در برنامه نويسي به شما ميگه...

اگه دنبال آموزش برنامه نويسي فرانت اند و يا ساير حوزه ها حتي مکانيکي و برق ميگرديد پيشنهاد ميکنم سايت فرادرس رو از دست ندين.

اما بريم سراغ سايت بعدي ...

w3schools

آدرس سايت : w3schools.com

سايت بعدي که ميخوام معرفي بکنم سايتي هست که همه برنامه نويسهاي حرفه اي ميشناسند يعني سايت w3schools هستش که يکي از بهترين سايت هاي انگليسي براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند هستش خوبي که اين سايت داره داشتن تمرين و کوييز هست که بعد از اتمام هر مبحث يه تمرين هست و حتي بعضي هاشون مدرک هم ميدن اگه مثلا تو يه کوييزي قبول بشيد يا دوره اي تموم بکنيد .

اگر دنبال سايتي براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند ميگردي که کوييز و تمرين داشته باشه پيشنهاد ميکنم سايت w3schools  رو از دست نده!

اما بريم سراغ سايت بعدي ...

Freecodecamp

آدرس سايت : freecodecamp.org

سايت بعدي هم بعد از w3schools يکي از بهترين سايت هاي خارجي براي يادگيري برنامه نويسي هستش يعني سايت Freecodecamp شما تو اين سايت هم برنامه نويسي رو ياد ميگيريد و هم ميتونيد با ساير کسايي که در جهان در حال يادگيري برنامه نويسي هستند ارتباط بگيريد که يکي از بهترين قابليت هاست تو اين سايت تقريبا تمام مباحث حوزه فرانت اند پوشش داده شده...

پيشنهاد ميکنم حتما به freecodecamp سر بزنيد !

 

مکتب خونه

آدرس سايت مکتب خونه : maktabkhooneh.org

خب سايت بعدي که ميخوام بهتون معرفي بکنم سايت مکتب خونه هستش که مکتب خونه علاوه بر آموزش برنامه نويسي و فرانت اند از حوزه هاي ديگه هم دوه آموزشي داره مانند مهندسي ، هنر ، معماري ، سرمايه گذاري و...

آموزش فرانت اند اين تقريبا رود مپش رو داره ، آموزش هايي مثل اچ تي ام ال و سي اس اس و جاوا اسکريپت و فريمورک هاي جاوا اسکريپت و... رو هم ساپورت ميکنه .

خوبي که اين سايت داره شما ميتونيد دوره هاي پولي اين وب سايت رو به سه حالت مختلف خريداري بکنيد که  قيمت هر کدوم فرق ميکنه مثلا اگه حالت دوره کامل رو خريداري بکنيد مدرک ، پشتيباني ، کوييز و.. رو داره اگه حالت دوم فقط محتوا رو بگيريد فقط اون دسترسي ويديو ها براتون باز ميشه حالت سوم هم رايگانه که به چند جلسه اول رو ميتونيد ببينيد .

پيشنهاد ميکنم سايت مکتب خونه رو از دست ندين !

 

Udacity

آدرس سايت : www.udacity.com

سايت آخري که ميخوام بهتون معرفي بکنم سايت Udacity هستش يه سايت با حال خارجي هستش که مدرس هاي اين سايت مدرس هاي حرفه اي و با تجربه هستند ، فقط متاسفانه اين وب سايت بيشترش پولي هست که خريدن دوره ها يکمي سخته و بايد از سايت هايي که مخصوص براي پرداخت دلاري خريد دوره ها استفاده بکنيد ، اما دوره هاي اين وب سايت جامع و منتورشيپ هستش .

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره شش تا سايت چه انگليسي و چه فارسي براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند صحبت کرديم و هر کدوم رو بررسي کرديم و همچنين مزاياي هر کدومو فهميديم اميدوارم اين مقاله براتون مفيد و کاربردي بوده باشه و حتما پيشنهاد ميکنم حتما حتما اگه ميخواي برنامه نويسي فرانت اند رو ياد بگيري حتما به اين سايتا يه سري بزن ، چون خيلي ها رو ديدم که اول مسير باعث سردرگمي در انتخاب دوره يا سايت براي يادگيري برنامه نويسي فرانت اند ميشوند .

https://trello.com/anahardy

https://www.diigo.com/user/anahardy4

https://www.blogtalkradio.com/anahardy4

https://www.viki.com/users/anahardy4_454/about

https://visual.ly/users/anahardy4/portfolio

https://ask.fm/anahardy41485

http://www.wikidot.com/user:info/ana-hardy

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9X1Phu8quefOlO-yXAr2XQ

https://infogram.com/untitled-chart-1hdw2jpk8de8j2l?live

https://slides.com/anahardy4

https://500px.com/p/anahardy4?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/AnaHardy4

https://www.reddit.com/r/business/Idea/rztywr/sabzlea/

https://qiita.com/AnaHardy4

 

 

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 408 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:09

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:14

حضور رامبد جوان و مهران مديري در نوروز 1400 در فيليمو

نوروز امسال با توجه به گستردگي ويروس کرونا و مشکلاتي که ايجاد کرده؛ و از طرف به دليل محدوديت هاي تردد بين شهري و محدود شدن سفر ها، بازار هاي فيلم و سريال هاي نوروزي بسيار گرم تر از هر سال ديگر خواهد بود. به همين دليل قصد داريم برخي از بهترين سريال هايي که در ابتداي سال جديد ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزيزان معرفي کنيم. پس با ما همراه باشيد.

4c1a_z2.jpg

 

سريال کمدي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سريال هيولا ? يا دراکولا

ژاله کبيري همسر جديد کامران کامروا که ? سال است با او ازدواج کرده برايش جشن تولد گرفته و همه آشنايان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خيريه جديدي براي کودکان کار راه‌اندازي کرده و مانند گذشته به پولشويي مشغول است و مهيار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهماني باشکوهي برپاست و ما با دوستان و خانواده جديد کامروا آشنا مي‌شويم.

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي کيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد.

کارتون ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» که محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است که ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت کرده است.‌

 

 

اين سريال در ?? قسمت ?? دقيقه‌اي از ?? آبان، روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته در فيليمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال انيميشن ديرين ديرين با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتارکاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت کرده است.
اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌کاراکترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي کاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تک‌موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:37

لینک دوستان

خبرنامه